lørdag 7. juli 2012

Kvinner mer frimodig?


Mens alle har sine preferanser om hva de er tiltrukket av, virker det som om kvinner er mer frimodig enn menn. Selv når vi har den typen som snur vårt hode, en fyr med et godt hjerte og stor personlighet kunne definitivt vinne oss over.

Når det gjelder ting som vekt og høyde, noen folk holde seg til de samme type. Her forleden dag, spurte jeg min kar venn hvis han merket at hans siste tre alvorlige romantiske interesser kunne være trillinger, så han på meg som om jeg hadde tre hoder! Han visste ikke engang merke til hans mønster.

Kanskje det er bare min vennekrets, men en rask mental gjennomgang av alle forhold og kvinner viste mer "variasjon" da mennene. I min helt uvitenskapelig meningsmåling, kan jeg ikke hjelpe, men tror dette er knyttet til å være mer åpent sinn.

Tror du kvinner er åpen til sinns når det gjelder å plukke datoer, som blir tiltrukket av alle typer, osv.?

Gutter, har dere lagt merke til at du holder deg til en bestemt type kropp, utseende, eller fysisk prototype når du bestemmer hvem du skal satse på?

Av Wise Diva