mandag 21. november 2011

Møt kvinne som har hatt Cyber ​​Sex med 60 Online 'lovers'


En seriell 'cyber dater ", som tilbringer de fleste kveldene online, dating menn hun aldri har møtt, sier ideen som tiltrakk henne å gjøre det" er mindre engasjement og mer moro involvert'.

Markedsføring executive Siana Nelson bruker e-post, dating nettsteder, forumer, webkameraer, Skype og instant messenger hittil menn rundt om i verden - ingen av dem hun skal noensinne å møtes i det virkelige liv.

Hun tar selv forholdet videre til neste trinn ved å ha cyber sex med henne "elskere".

"Cyber ​​dating er veien videre - hver moderne kvinne bør gjøre det. Jeg kan nyte alle de intime øyeblikkene jeg ville med alle mann, men det er mindre engasjement og mer moro involvert, "the Sun siterte Nelson som sier.

"I stedet for å måtte gå gjennom bevegelser av middag eller en film på en første date, kan min cyber dato og jeg planlegger en Skype videomøte. Dette betyr at vi kan vise hverandre rundt våre leiligheter ved hjelp av en webcam og deretter "dele" en flaske vin. Hvis datoen går bra og vi er begge villige, vil vi ha cyber sex via webcam på slutten av dato. "

Nelson fra Reading, Berkshire, er for tiden dating tre menn fra forskjellige land - Amerika, Australia og Canada.

Etter å ha hjertet hennes knust 18 måneder siden, bestemte Nelson hun ville sikkerheten for dating menn bare på internett.

Nelson kom flere fora og dating sites og begynte å prate med menn på tilsvarende interesser i Australia, Amerika og Asia.

Nelson har cyber datert mer enn 100 mann, inkludert advokater, seilere, arkitekter, byggherrer, skuespillere og bønder.

"Jeg har hatt cyber sex med ca 60 av de mennene jeg har datert. Noen gjør det klart at de bare ønsker å prate og flørte, og det er noen jeg ikke er tiltrukket av på den måten. Noen jeg har slått ned på cyber sex fordi jeg fant dem også fremover. De ønsket ikke å kjenne meg, de bare ønsket en rask internett spennende, "Nelson lagt.

Siana holder en dagbok av gutta hun liker, og gir dem poeng for sine cyber datoer teknikk. (ANI)