mandag 13. juni 2011

Wedding Av Etter Brudgommens Van, Eiendeler Sunk


Whitehaven, England - Planer for bryllupet har blitt senket - sammen med den vordende brudgommen klær, CDer, DVDer og hans van.

Politiet i Nordvest-England har arrestert Emma Thomason, 24, etter at hun angivelig pakket sin partners løsøre til van sin, kjørte til havna og slapp hånden bremsen søndag. Hun var tiltalt for grov kjøretøy-ta uten samtykke og løslatt mot kausjon.

Hendelsen skal ha fulgt en krangel mellom Thomason og Jason Wilson, 24, hennes partner i syv år og far til hennes to barn.

"Hun la hver eneste siste element av klær jeg hadde i ryggen av van. Alt jeg satt igjen med var de klærne jeg hadde på meg," Wilson til pressen.

"Jeg har ikke fortalt henne ennå at bryllupet er av, men jeg tror hun kan legge to og to sammen."

Varebilen ble dratt ut av vannet på mandag.

"Oppgangen operasjonen var ganske vanskelig, måtte de delvis renne havnen for å få bilen ut, sier inspektør David Gartland i Cumbria Police.

Copyright 2007 av The Associated Press.