mandag 20. juni 2011

Dating feil du må unngå


Ved hjelp av et gammelt bilde
En selvutnevnt "Fabio" look-a-like brukt en 15 år gammel bilde av seg selv å lokke kvinner til å møte ham. Jeg tror han skjønte når de møtte den "eldre" versjon av seg selv de ville bli sjarmert nok til å bo. Ikke!

2. Fortelle en løgn ... eller to.
Disse kommer i minst tre kategorier - alder, navn og yrke. Jeg er sikker på at det er flere, men kun tre skjedde i første episode (som jeg så). Musikeren (fra feil nr. 1) sa han var i 30-årene, men han var faktisk på sin 40-tallet. Kan du ikke bare høre dommeren? Steeee-rike 2! Eller den klassiske linjen fra en av de kvinnelige daters på showet: "Mitt navn er ikke Jennifer, er det Lisa." Som ble etterfulgt av hennes avslørte at hun var lege - akkurat som henne nå skamme dato.

3. Spør deg selv feil spørsmål.
Cynthia, en av daters, var litt nede etter en rekke ganske ubehagelig datoer. Hun spurte seg selv outloud "Hvorfor er jeg singel? Det hadde en følelse av "hva er galt med meg? til det. Et bedre spørsmål ville ha vært - "Hvordan må jeg være å finne mannen som passer inn i min ideelle forhold?" Eller: "Hva er den nest beste skritt for meg i fi $ nding min ideelle kompis? Spørsmål som fokuserer på det positive av hva du kan gjøre eller være.

4. Breaking up via e-post
Dette er sannsynligvis mer av en etikette "brudd" enn en feil. Bryte opp med en dato via e-post. Mens fyren sa det var en politimann ut, var det fortsatt taktløs.

כיצד גידול יחסים היכרויות באינטרנט